מילון מושגים של getcontrol

זהו מילון המושגים של מערכת getcontrol, כאן תמצאו הסבר למונחים השונים שתמצאו בתפריטי המערכת ובמדריכים השונים. 

ליד - הליד (מושג שלקוח מאנגלית - lead) מייצג את השלב הראשון בתהליך המכירות. הליד הוא למעשה מישהו שמתעניין בשירות או מוצר שמוצע על ידי העסק. במידה והליד "נסגר" הוא הופך ללקוח. 

סטטוס ליד - במערכת GetControl ניתן להגדיר לכל ליד סטטוס : "קר", "חם" או "רגיל". כשנוצר ליד חדש במערכת הוא מוגדר כליד רגיל, במקרה בו הליד מביע עניין ומתקדם לקראת סגירת עסקה אפשרית (כלומר הליד מתחמם) ניתן לשנות את הסטטוס שלו לליד חם. במידה והליד לא הביע עניין או שהעסקה לא רלוונטית כרגע ניתן להגדירו כליד קר. המערכת מציגה את הלידים החמים קודם, אחריהם את הרגילים ולבסוף את הקרים. בדרך זו ניתן להתמקד בלידים שסיכויי הסגירה שלהם טובים יותר. 

לקוח - הלקוח הוא למעשה עסק\גוף פרטי או ארגון\חברה שנסגרה מולו עסקה (כלומר הפך מליד ללקוח) או שותף שיש עמו התקשרות עסקית. 

מקורות הגעה ללקוח - במערכת GetControl ניתן להגדיר מקורות הגעה ללקוחות ולידים. מקור הגעה יכול להיות אתר אינטרנט, פלייר, פרסום בעיתון ועוד. הגדרת מקורות הגעה ושיוך לקוחות למקורות הגעה מתאימים מאפשרת לנו לבצע בדיקה ומדידה של אפיקי הפרסום השונים בעסק. 

הערות - מערכת GetControl מאפשרת רישום הערות לכל ליד,לקוח, הזדמנות עסקית או פרויקט. הערה יכולה להיות סיכום פגישה או שיחה, קישורים לחומרים רלוונטים או כל רישום אחר. ההערות נשמרות בכרטיס הלקוח\ליד\פרויקט\הזדמנות  ומוצגות לפי תאריך יצירת ההערה, כך שההערה האחרונה מוצגת ראשונה. 

משימות - מערכת GetControl מאפשרת הגדרת משימות לכל לקוח, ליד, פרויקט או הזדמנות. משימה יכולה להיות תזכורת להתקשר ללקוח, לשלוח הצעת מחיר, לבצע מחקר שוק ועוד, בנוסף כל ניתן להגדיר לכל משימה דד-ליין (תאריך יעד) ואת העובד בעסק שצריך לטפל במשימה. לדוגמה, לאחר שיחה עם ליד שרוצה לקבל שירות או לרכוש מוצר מסוים, ניתן להגדיר את המשימות הבאות : לשלוח הצעת מחיר (עד 1-2 ימים לאחר השיחה עם הליד), לוודא קבלת הצעת מחיר ובדיקת סטטוס ( 3-5 ימים לאחר השיחה הראשונית עם הליד). 

פרויקטים -  מערכת GetControl מכילה כלים לניהול פרויקטים. ניתן להגדיר פרויקט לכל ליד או לקוח (למעשה הפרויקט חייב להיות מקושר לליד או לקוח), בדומה לליד\לקוח כל פרויקט מכיל הערות ומשימות. בנוסף, ניתן להגדיר לכל פרויקט תקציב, לדוגמה בעל עסק בתחום עיצוב פנים, יכול להגדיר פרויקט לכל לקוח. התקציב יהיה העלות של השירות ללקוח. כל פרויקט מאפשר ניהול הוצאות והכנסות.